Skip to main content
  • BLIK

    BLIK

    Szybkie, bezpieczne i wygodne płatności

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet.

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Proszowice mobileNet wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dlaczego warto?

    Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    Aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne

    Przydatne informacje

    Kto może korzystać z BLIKA?

     

    Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Proszowicach lub pełnomocnikami do tego rachunku posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Proszowice mobileNet logo_m3.png

    Co zyskujesz dzięki usłudze BLIK?

    Szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Proszowice mobileNet wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości elektronicznej dostępnej w zakładce STREFA E-BANKOWOŚCI.
    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

     

    Rodzaj transakcjiLimit domyślnyLimit maksymalny
    Wypłata gotówki 500 zł 5 000 zł
    Płatności w sklepach 500 zł 5 000 zł
    Zakupy online 500 zł 5 000 zł
    Jak aktywować BLIKA?
    • Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.
    • W bankowości elektronicznej w zakładce Mój portfel – aplikacja mobilna wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet
    • Pobierz aplikację BS Proszowice mobileNet ze sklepu Google Play lub App Store logo_m3.png
    • Aktywuj aplikację wprowadzając kod wygenerowany w bankowości elektronicznej i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
    • Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
    • Wybierz ikonkę BLIK
    • Zacznij korzystać z BLIKA

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Proszowice mobileNet oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

    Płatności w sklepach lub w Internecie
    • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • To już wszystko - zakupy opłacone
    Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?
    • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    • Podaj kwotę transakcji
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet
    • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • Wypłata dokonana

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Jak dbać o bezpieczeństwo?

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • zaktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Proszowice mobileNet
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Proszowice mobileNet i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Proszowice mobileNet.

    ul.Krakowska 53,
    32-100 Proszowice 

    tel: 12 386 18 66, 12 386 20 72 
    fax: 12 386 20 52 

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek - 7:30 - 17:00
    sobota - 8:00 - 14:00

    Bank Spółdzielczy w Proszowicach, 32-100 Proszowice ul. Krakowska 53,  zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000077971, NIP 6821017795, REGON 000499910