sredni kurs walut
flagaUSD4.307100
flagaCHF4.472300
flagaGBP5.377500
flagaEUR4.610700

BLIK

INFORMACJE » BLIK

Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet.

Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Proszowicach lub pełnomocnikami do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Proszowice mobileNet

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Proszowice mobileNet wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości elektronicznej dostępnej w zakładce STREFA E-BANKOWOŚCI.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

 

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki

500 zł

 5 000 zł

Płatności w sklepach

500 zł

5 000 zł

Płatności w Internecie

500 zł

5 000 zł


Jak aktywować BLIKA?
Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.

  1. W bankowości elektronicznej w zakładce Mój portfel – aplikacja mobilna wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet
  2. Pobierz aplikację BS Proszowice mobileNet ze sklepu Google Play lub App Store
  3. Aktywuj aplikację wprowadzając kod wygenerowany w bankowości elektronicznej i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
  4. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
  5. Wybierz ikonkę BLIK
  6. Zacznij korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Proszowice mobileNet oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Proszowice mobileNet
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    o    aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Proszowice mobileNet
    o    stosuj oprogramowanie antywirusowe
    o    stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    o    aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Proszowice mobileNet i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Proszowice mobileNet.